World of Warships: Legends – Kadim Şampiyon
Frankların Kralı ve Mısır'ın sembolü bir araya gelerek, donanmada hayat buluyor. Gemini hazırla kaptan, ufkun tam ötesinde bilinmeyen bir düşman belirdi... - Seviye VI Premium Charlemagne kruvazörü - Charlemagne için Kutsal Böcek Cadılar Bayramı Kaplaması - 7 günlük Premium Hesap - 10x Külüstür Kamuflajı Eğer Charlemange ya da Kutsal Böcek kaplamasına zaten sahipseniz, telafi olarak aşağıdakileri alırsınız: Charlemagne: 18.750.000 kredi Kutsal Böcek Kaplaması: 3.250.000 kredi Takviyeler, Komutan DP'si, kamuflajlar ve benzeri içerikler oyundaki hesabınız ancak belli bir seviyeye eriştikten sonra görünür duruma gelir. Bazı içerikler, örneğin gemiler, kalıcı kamuflajlar, kutular, sancaklar ve ayrıca birlik işaretleri ile üsler, sadece satın alındıkları platform üzerinde kullanılabilir.