World of Warships: Legends – İtalyan Güzü
Özel ve yeni İtalyan muhribini yanında hem temalı kamuflajlar hem de Komutan Gelişim Ürünleriyle birlikte kapın! Paket içeriği: İtalyan Seviye II Premium Curtatone muhribi 1x İşaret 3x Terfi Emri 3х Regia Marina kamuflajı Takviyeler, Komutan DP'si, kamuflajlar ve benzeri içerikler oyundaki hesabınız ancak belli bir seviyeye eriştikten sonra görünür duruma gelir. Ayrıca gemiler, kalıcı kamuflajlar, kutular, sancaklar ve ayrıca birlik işaretleri ile üsler gibi içerikler sadece satın alındıkları platform üzerinde kullanılabilir. Bu DLC'yi sadece bir kez alabilirsiniz.