Wargaming.netAksiyon ve macera
Koleksiyonunuza kudretli bir başlangıç yapmak ya da onu sağlam şekilde takviye etmek için bu paketi kapın! Premium Pan-Asya muhribi ile toplu bir oyun içi eşya setine uzanın: Ejder ile denize açılmak için donanın! Paket içeriği: Pan-Asya Seviye II Premium Longjiang muhribi 3 günlük Premium Hesap 6x Terfi Emri 12x Hava Ejderi kamuflajı 12x Ateş Ejderi kamuflajı 10x Normal Gemi DP'si Takviyesi 10x Normal Kredi Takviyesi 10x Normal Komutan DP'si Takviyesi 10x Normal Genel DP Takviyesi 10x Normal Savaş Takviyesi Limanınızda zaten Longjiang varsa telafi olarak 1.500.000 Kredi alacaksınız. Takviyeler, Komutan DP'si, kamuflajlar ve benzeri içerikler oyundaki hesabınız ancak belli bir seviyeye eriştikten sonra görünür duruma gelir. Bazı içerikler, örneğin gemiler, kalıcı kamuflajlar, kutular, sancaklar ve ayrıca birlik işaretleri ile üsler, sadece satın alındıkları platform üzerinde kullanılabilir.