World of Warships: Legends – Çelik İrade
Çatışmalarda çelik iradenizi göstermenizi sağlayacak Sovyet Seviye II Premium Varyag kruvazörü ve daha başka oyun ürünleriyle dolu bu paket sayesinde kendinizi deniz savaşlarına hazırlayın! Paket içeriği: - Sovyet Seviye II Premium Varyag kruvazörü - 3 günlük Premium Hesap - 6x Avrupa kamuflajı - 6x Tip 3 kamuflajı - 10x Nadir Savaş Takviyesi - 10x Nadir Genel DP Takviyesi - 10x Nadir Gemi DP'si Takviyesi - 10x Nadir Kredi Takviyesi - 10x Nadir Komutan DP'si Takviyesi Takviyeler, Komutan DP'si, kamuflajlar ve benzeri içerikler oyundaki hesabınız ancak belli bir seviyeye eriştikten sonra görünür duruma gelir. Gemiler, kalıcı kamuflajlar, kutular, sancaklar ve ayrıca birlik işaretleri ile üsler gibi içeriklerin sadece satın alındıkları platform üzerinde kullanılabileceğini hatırlatırız.