World of Warships: Legends — Büyük Sezar
Meşhur İtalyan zırhlısı on adet 12,6 inçlik (320 mm) ana batarya topuyla ve yanında da özenle seçilmiş ürün yelpazesiyle birlikte bu pakette sizi bekliyor. Paket içeriği: 1x İtalyan Seviye IV Premium Giulio Cesare zırhlısı 5 günlük Premium Hesap 12x Regia Marina kamuflajı 10x Nadir Gemi DP'si Takviyesi 10x Nadir Kredi Takviyesi 10x Nadir Komutan DP'si Takviyesi 10x Nadir Genel DP Takviyesi 10x Nadir Savaş Takviyesi 37.000 Komutan DP'si Koleksiyonunuzda Giulio Cesare zaten bulunuyorsa telafi olarak 9.375.000 Kredi alacaksınız. Takviyeler, Komutan DP'si, kamuflajlar ve benzeri içerikler oyundaki hesabınız ancak belli bir seviyeye eriştikten sonra görünür duruma gelir. Bazı içerikler, örneğin gemiler, kalıcı kamuflajlar, kutular, sancaklar ve ayrıca birlik işaretleri ile üsler, sadece satın alındıkları platform üzerinde kullanılabilir.