Wargaming.netAksiyon ve macera
Hem World of Warships: Legends hem World of Tanks Modern Armor için seçkin parçalar içeren bu paketle karadaki ve denizdeki çatışmalara hazırlanın. World of Warships: Legends içeriği: - Fransız Seviye II Premium En. Gabolde muhribi - 12x Kırmızılı Noel Baba kamuflajı - 12x Nadir Komutan DP'si Takviyesi World of Tanks Modern Armor içeriği: - İngiliz Seviye V Premium Excelsior ağır tankı - 3x Mutlu Tank Noelleri Yazısı - 3x Kar Tanesi Amblemi Limanınızda En. Gabolde zaten bulunuyorsa telafi olarak 1,500.000 Kredi alacaksınız. Zaten Excelsior'unuz var mı? Endişelenmeyin: Telafi olarak 600.000 Gümüş alacaksınız. World of Warships: Legends gemilerinin sadece satın alındıkları platformda kullanılabileceklerini lütfen unutmayın. Takviyeler ve kamuflajlar oyundaki hesabınız ancak belli bir seviyeye eriştikten sonra görünür duruma gelir. Tüm World of Tanks Modern Armor Premium araçları kendi Garaj yuvalarının yanı sıra standart ve Premium mermi karışımıyla birlikte gelir. Bu DLC'yi sadece bir kez alabilirsiniz.