World of Tanks Modern Armor
ŞENLİK DÖNEMİNİ DESTANSI TARZDA KUTLAYIN Kış boyunca seviye üstüne seviye devirip temalı BUZ ISIRIĞI sezonumuzun ödüllerini kaparak ısının. Devamında ise pek seçkin ek ödüllere uzanacağınız KIŞ FESTİVALİ etkinliğimizle Aralık ayına daha da neşe katın, burada şenlik dönemini kurtarmada Noel Baba'ya yardım etmek için muazzam savaşlara atılın. SAVAŞ MEYDANI ÇAĞIRIYOR World of Tanks Modern Armor sizi 1.000'i aşkın modern ve efsanevi tankın başına geçiriyor. Kendinizi 15'e 15 taktiksel ekip savaşlarında sınayın. Modern, yüksek tempolu çatışmalar için Soğuk Savaş'ı ya da ölçülü, taktiksel oynanış için II. Dünya Savaşı'nı seçin. Gerçek hayattaki harp cephelerinden esinlenen ayrıntılı haritaları keşfedin. TARİHİN EN MÜTHİŞ MAKİNALARI KARŞINIZDA II. Dünya Savaşı'nın ikonik Sherman'ı ve M1 Abrams gibi modern canavarlarla tarihi baştan yaşayın. Tanklarınızı toplayıp geliştirin, onları kamuflajlarla özelleştirin ve daha kuvvetli araçlar açın. Size savaşta önder olacak çeşit çeşit 3B komutan arasından seçiminizi yapın. KÜRESEL REKABETE ATILIN Hem ücretsiz oynayın hem de sınamalar, ödüller, özel ortaklaşa iş birlikleri ve yeni sezonlarla dolu haftalık içerik güncellemelerinin keyfini çıkarın. PvP ve PvE arasından tercih ettiğiniz kipi seçin. Arkadaşlarınızla ekip kurun ve World of Tanks Modern Armor'a katılarak hünerlerinizi sınayın. Tanklarınız sizi bekliyor. Savaş meydanına görüşmek üzere! Daha fazlasını öğrenmek ister misiniz? WoTModernArmor.com adresinde bizi ziyaret edin.