Sizi hem karadaki hem denizdeki çatışmalara hazırlayacak bu teçhizatları kaçırmayın! Bu özel set ile yeni bir tank ile gemiye uzanmanın yanı sıra World of Tanks Modern Armor ile World of Warships: Legends'ın ikisinde birden birçok malzeme de alacaksınız. World of Tanks Modern Armor içeriği: - Sovyet Seviye V Premium Churchill III ağır tankı - 3x Tank Noeli Ayısı Amblemi - 3x Kar Topu Tareti Amblemi World of Warships: Legends içeriği: - Amerikan Seviye II Premium Sampson muhribi - 12x Mavili Noel Baba kamuflajı - 12x Nadir Komutan DP'si Takviyesi Limanınızda Sampson zaten bulunuyorsa telafi olarak 1,500.000 Kredi alacaksınız. Zaten Churchill III'ünüz var mı? Endişelenmeyin: Telafi olarak 600.000 Gümüş alacaksınız. World of Warships: Legends gemilerinin sadece satın alındıkları platformda kullanılabileceklerini lütfen unutmayın. Takviyeler ve kamuflajlar oyundaki hesabınız ancak belli bir seviyeye eriştikten sonra görünür duruma gelir. Tüm World of Tanks Modern Armor Premium araçları kendi Garaj yuvalarının yanı sıra standart ve Premium mermi karışımıyla birlikte gelir. Bu DLC'yi sadece bir kez alabilirsiniz.