World of Tanks - Hızlı Başlangıç
Seri ateş eder, seri hareket eder. Savaşa atılmak için sabırsızlanıyorsanız, BT-SV'nin başına geçin! Bu nadir II. Dünya Savaşı hafif tankı, aktif bir gözcü olarak oynamayı öğrenmek için biçilmiş kaftan. Onu Hızlı Başlangıç paketinde kapın ve yanında savaşlardan elde edeceğiniz kazançları artıran Premium Süresi ile mühimmat, Sarf Malzemeleri ve daha fazlasını stoklamanızı sağlayacak Gümüşleri de götürün. Bu World of Tanks Modern Armor DLC paketinin içeriği: - Sovyet Seviye III BT-SV Hafif Tank - Premium Süresi – 3 Gün - 100.000 Gümüş NOT: Tüm Premium araçlar kendi Garaj yuvalarının yanı sıra standart ve Premium mermi karışımıyla birlikte gelir.