World of Tanks - Hızlandırılmış Giriş
II. Dünya Savaşı'nın en ender başlangıç tanklarından biri ile oyunda savaş meydanlarını yarıp geçin! MTLS-1G14, sahip olduğu üstün top eğimi ve seri otomatik yükleyicisi ile düşmanlarınıza ne saklanacak yer ne de vakit bırakmayacak. Onu yanında Premium Süresi ve artışlarla gelen Hızlandırılmış Giriş paketinden kapın ve askeri kariyerinizin doruklara çıkışını izleyin! Bu World of Tanks Modern Armor DLC paketinin içeriği: - Amerikan Seviye IV MTLS-1G14 Hafif Tank - Premium Süresi – 3 Gün - x2 Araç DP'si Artışı (6) - x4 Komutan DP'si Artışı (6) - x1,25 Gümüş Artışı (6) NOT: Tüm Premium araçlar kendi Garaj yuvalarının yanı sıra standart ve Premium mermi karışımıyla birlikte gelir.