Wolfenstein: Youngblood - 1100 Gold Bars
1100 Altın Külçe içerir. Oyun parası olan Altın Külçeleri kullanarak Paris'i Nazi işgalinden kurtarma mücadelesinde sana ve arkadaşlarına yardımı olacak güçlü zırh ve silah görünümleri.