Wolcen: Lords of Mayhem - Deluxe Edition Bonus
Deluxe Edition of Wolcen: Lords of Mayhem ile sahip olacağınız özel içerik: ● Einjar's Bloody Raiment Kozmetik Zırhı: Uzaklardaki Varg adlı diyarı kasıp kavuran acımasız barbar liderin izinden git ve düşmanlarına saban değil, kılıç kullandığını göster. Savaş meydanına hükmet ve zaferin tadını çıkar. ● Dust Crown Armour: Vulkaïn şehir devletindeki Stormfall'a yeni atanan vekil için bir hediye. Dust Crown Armour, şehre ve şehrin usta kül demircilerine yuva olan alevli kalderadan yapılmıştır. Katmanlarca lavda dövülmüş Vulkaïn çeliği ile dağın kalbinden yükselen dumanlardan toplanan altınla işlenmiş süslemeler bu zırhı yalnızca bu diyarların en büyük kahramanına layık hale getiriyor. ● Kuei Kaplanı: Kuei İmparatorluğu'nun karanlık ormanlarında yakalanıp vicdansız tüccarlar tarafından önemsiz bir lord için Stormfall'a getirilen Kuei Kaplanı, maceralarında sana eşlik ederek katlettiğin düşmanların altınlarını senin yerine toplayacak!