WIRED KORKU OYUNLARI PAKETİ
Bu korkutucu bir şekilde şeytani Korku Paketi ile tasarruf yap ve Gerilime doy! Üç inanılmaz ve eşsiz geliştirici tarafından yapılan üç inanılmaz ve eşsiz korku oyunu içerir: "The Town of Light" 2017 LKA.it Zihinsel bir hastalığın semptomlarını gösteren 16 yaşında bir kız olan Renée'nin gözlerinden oyna. Gençliğinin büyük bir kısmını geçirdiği yeri keşfederken geçmişine dair pek çok sorunun yanıtını arıyor. Bundan sonra seni bekleyen şey ise eğlence, hikaye anlatımı ve gerçeklik arasındaki çizgilerin belirsiz olduğu karanlık ve duygusal bir yolculuk. "Close To The Sun" – 2019 Storm in a Teacup Gazeteci Rose Archer, kardeşi Ada'yı bulmak üzere Helios'a biner. Kısa süre içinde bazı şeylerin göründüğü gibi olmadığını keşfeder. Büyük salonlar boş duruyor. Havada çürük et kokusu var. Sessizlik. Girişe boyayla tek bir kelime yazılmış… KARANTİNA! "Those Who Remain" – 2020 Camel 101 Bazı hatalar, özellikle hayatınız mükemmelse asla yapılmamalıdır. Ama yapılırlar. Edward'ın güzel bir hayatı, güzel bir eşi ve harika küçük bir kızı vardı. Yine de kendini birkaç viski yuvarlayıp Dormont'ta gecenin karanlığında yasak ilişkisini bitirmek için araba sürerken buldu. Tek amacı, hatalarını düzeltmekti.