Wild Card Football - Season Pass
Sezon Bileti, ilk gün mevcut olan Blazing Bones kıyafetini ve hem eski oyuncuları hem kozmetik kıyafetleri içeren 3 gelecek DLC paketini indirimli olarak içeriyor.