MicroidsEğitselAile ve çocuklar
Bu DLC, konuyla ilgili ~150 sorudan oluşan fazladan bir paket içerir: US Movies 70s Bu yepyeni temayla kendinize ve arkadaşlarınıza meydan okuyun!