Who Wants to Be a Millionaire - Hitchcock DLC Pack
Bu DLC, konuyla ilgili ~150 sorudan oluşan fazladan bir paket içerir: Hitchcock Bu yepyeni temayla kendinize ve arkadaşlarınıza meydan okuyun!