What A Deal Gems
Bu paketin içindekiler: Daha fazla ganimet taşımak için 1 Envanter Çantası. Kasabaya daha fazla öğe depolamak için 1 Banka Kasası. Kahramanlarına ve savunmalarına özel bonuslar kazandırmak için Beş Sefer Parçacığı Paketi.