Werewolf: The Apocalypse - Earthblood
Meşhur rol yapma oyunundan esinlenen, müthiş savaşlar ve mistik maceralarla dolu özgün bir deneyim. Öfkesine yenik düşüp kontrolünü kaybettikten sonra kendini sürgüne mahkum eden Cahal adında güçlü bir Garou olarak oynuyorsun. Kan ve intikam mücadelesine atılan Cahal, Garoular ile dünyayı kırıp geçiren Wyrm adlı habis ruh ve ona hizmet eden Endron petrol şirketi arasında süren müthiş savaşta kilit bir rol oynuyor. Oyunda bir kurda ve Crinos denilen azgın bir yaratığa dönüşebiliyorsun. Üç formun her birinin kendine özgü avantajları var: Kurt olarak fark edilmeden istediğin yere sızabilir, Cahal yani insan olarak diğer insanlarla etkileşim kurabilir ve Kurtadam olarak vahşi hışmını düşmanlara karşı kullanabilirsin.