Weapon "Summer Festival"
Ekipman Temini İstasyonu'na yeni bir bıçak, kın ve ODM dişli içeren bir dizi ekleyin. Bir Yaz Festivali motifi ile tasarlanmış yeni bir silah kullanarak savaş alanına biraz lezzet ekleyin. * 4 silah setinin tümünü içeren Silah Tüm Seti Aralık ayında özel bir fiyat için çıkacak.