Way of the Hunter - Steyr Arms Pack
Steyr Arms Pack'le, Way of the Hunter'a 4 yeni av tüfeği ekleniyor ve aralarında yeni duyurulan yüksek dağ avcılığı tüfeği olan Steyr-Gams da bulunuyor. Mağazalarda satılmaya başlamadan önce özel olarak Way of the Hunter'da mevcut. Steyr Arms, her av tüfeğini yüksek kaliteli malzemelerle ve gözalıcı tasarımla üreten usta zanaatkârlardır. 1864'te kurulduklarından beri kalite, verimlilik ve hassasiyet odaklı bir şekilde alanlarında efsane olmuşlardır. Steyr Arms Pack şu tüfekleri içerir: Steyr-Gams Steyr-Gams, yüksek dağ avcılığı için ideal bir tüfektir. Geliştirilmiş Scout tipi namlusu ve optik aletlerin hassas bir şekilde montajlanabilmesi için entegre bir pikatini rayına sahiptir. Karbon kundak ve son teknoloji 3D baskı teknolojisinin yenilikçi kombinasyonu, ortaya en üst düzeyde kaliteye ve isabete sahip çok hafif bir tüfek çıkarıyor. Steyr SSG M1 Orta boyutlu büyük av hayvanları için tasarlanmış SSG M1 tüfeği, en zorlu görevlerin bile üstesinden gelebilir. İsabetlilik ve güvenilirlik gibi geleneksel özellikler üzerine tasarlanmış bu tüfek aynı zamanda başka hiçbir tüfekte bulunmayan, yeni ve çok işlevli bir şasiye sahiptir. Steyr Mannlicher CL II Tam Kundak Sağladığı yüksek güvenilirlik, azami hassasiyet ve kullanım rahatlığı ile Steyr Mannlicher CL II, en büyük ve en tehlikeli av hayvanlarıyla başa çıkmak için en iyi seçeneklerden biridir. Steyr Monobloc ARMAD Yeşil-Kahve Sağlam olması için ordu standartlarına göre üretilmiş, tamamen çelikten oluşan bir silah. Yeni "tekil blok" yapısı, yani namlu ve gövdenin tek bir parçadan üretilmesi, üstün isabetlilik sağlar. Kişiselleştirme için birçok yenilikçi seçenek sağlayan ergonomik ve kaliteli bir kundakla birlikte gelir. Sınırlı sayıdaki bu sürümde yüksek kalite ARMAD çeliği kullanılmıştır ve yeşil-kahve boyalıdır.