Way of the Hunter - Aurora Shores
Wildlife Trooper Okulu'ndan yeni mezun olmuş biri olarak işin, Aurora Kıyıları'nın doğal kaynaklarını korumak. Kodiak ayıları, Roosevelt geyikleri ve Dağ bizonları gibi pek çok vahşi hayvandan oluşan zengin nüfuslu el değmemiş doğayı keşfet. Silah ve ekipmanlar arasından seçim yaparak en iyi ganimetleri elde et ve yemyeşil ovalardan gür yağmur ormanlarına ve göğe erişen dağlara kadar geniş açık dünya yaşam alanlarının tadını çıkar. Genelde Alaska dendiğinde insanların aklına erken kararan hava ve soğuk geceler gelir. Sert geçen kış mevsimine rağmen Aurora Kıyıları sıcak da bir yerdir. Mevsim ne olursa olsun, Aurora Kıyıları'nın doğal yaşam alanlarının gözalıcı güzelliği seni etkileyip ilham verir. Nianuk Tepesi'nin zirvesinden tut Aivuk Yağmur Ormanı'na, Alaska'da herkese hitap eden bir yer vardır. Birçok yerli etnik kökene ve yaklaşık iki düzine yerel dile ev sahipliği yapan Aurora Kıyıları, çeşitliliği ile bir milli hazinedir. Bu zenginliklerin hepsi Aurora Kıyıları'nı, dünyada eşi benzeri olmayan bir av alanına dönüştürür. Aurora Kıyıları'nın ovaları harikalarla ve hayatla doludur. Gri kurtlar, kızıl tilkiler, kara ördekler ve yaban ördekleri... Hatta Alaska'nın kendi sığınları.... Burada her avcı vurulmaya değer gördüğü bir av bulabilir. Aurora kıyılarının inanılmaz çeşitliliği bu dağlık arazide de mevcut. Avcılar burada yalnızca zorlu hava koşullarına değil, aynı zamanda bir dizi ender ava kafa tutacak. Deneyimli avcılar ya da vahşi yırtıcılar tarafından bulunmayı bekleyen Roosevelt geyiği veya dağ bizonu bunlardan yalnızca ikisi. Bu sıradağlar, And dağları ve Himalayalar'a kafa tutarak dünyanın en yüksek dağları arasında yer alıyor. Ak dağ keçileri ve rengeyikleri, bu güzel ama tehlikeli dağlarda barınıyor. Bu yağmur ormanı adası muhteşem bir manzaraya sahip. Sitka geyiği burada yaşar. Ayrıca dikkatli ol avcı, ormanın içinde kaybolup kendini bir Kodiak ayısıyla burun buruna bulabilirsin. Bu DLC ayrıca Harita Paketi 1'in ve Elite Edition'ın bir parçasıdır.