"Waterside Alchemist" Costume for Yumia
Yumia için bir mayo costume. Yumia için "Waterside Alchemist" kostümü eklenir. Not: - Kostümler, base building kilidi açıldıktan ve bir Dressing Room yerleştirildikten sonra kullanılabilir. - Bu ürün "Atelier Yumia Season Pass" içeriğinin bir parçasıdır. Bu içeriğin dâhil edildiği başka ürünler de olduğunu lütfen dikkate alın. Çift alım yapmamaya özen gösterin. - Bu ürün "Atelier Yumia - Swimsuit Set" ve "Yumia and Flammi Swimsuit Set" içeriklerinin parçasıdır. - Ayrıntılar için lütfen resmi "Atelier Yumia" web sitesini inceleyin.