San Fransisco'nun geçmişinden istenmeyen bir hayalet 50 yıl sonra tekrar ortaya çıktı. Bir seri katil, kurbanlarının cesetlerini Oakland'ın çeşitli yerlerinde halka sergiliyor, tıpkı 1960'lardaki ünlü Zodiac Katilinin yaptığı gibi. Üstelik, şifreli mesajlar vererek polisle ve basınla adeta alay ediyor. Gönderdiği şifreli mesajları çözerek bu özenti katili yakalayabilir misin? Görevi tamamla ve ilave bir kıyafet kazan!