Bu paket: - Pixel Art kişiselleştirme paketi - Yürek, Cesaret ve Özgürlük kişiselleştirme paketi - marcus için Twitch kapüşonlu - 5,000 DedSec takipçisi Bu paketteki öğelerden bazılarını önceden ayrı olarak satın aldıysanız bunları zaten elinizde bulunduruyor olabilirsiniz.