"Om du ska göra någonting i denna värld, gör ett uttalande." Modernismen nollställer reglerna för konst och kultur och de djärva mönstren och starka färgerna har fortfarande en effekt. Vare sig du älskar konst eller bara vill omdefiniera normer kommer du garanterat att märkas med dessa popkonstteman. Innehåller: - Komplett kläduppsättning. - Lackjobb för fordon. - Anpassade skins för vapen. - Dekaler för radiostyrda enheter. Du hittar dina upplåsta föremål i deras motsvarande butik: garderoben, appen Car on Demand, eller via 3D-printer i valfritt hackerspace.