"Ya ya ya, şa şa şa, bizim takım çok yaşa!" Memleketinle gurur duyuyorsun. Bunu göstermenin en iyi yolu da oranın spor takımını desteklemek. Bu spor temalı paket ile memleketine olan bağlılığını göster. İçeriği: - Tam takım kıyafet öğeleri. - Araç boyaları. Kilidi açılan öğeleri herhangi bir hacker alanındaki Gardrop, Tamirhane veya 3D yazıcı gibi ilgili noktalardan alabilirsin.