"Hızlı ve gürültülü olmalı. Daha ziyade gürültülü." Thrash Metal Körfez Bölgesinde doğdu ve asla ölmeyecek. Rock temalı yamalı ceketin, pis ayakkabıların, araç boyaların ve daha fazlasıyla onu onurlandır. İçeriği: - Tam takım kıyafet öğeleri. - Araç boyaları. Kilidi açılan öğeleri herhangi bir hacker alanındaki Gardrop veya Tamirhane gibi ilgili noktalardan alabilirsin.