"Devrimi ruhlarda başlar." 70'ler müzikal bir isyanın, müthiş bir modanın ve kültür ikonlarının zamanıydı. Bu klasik dönemin stilini yansıtan kendi kıyafet ve donanımınla isyan ruhunu bugüne taşı! İçeriği: - Tam takım kıyafet öğeleri. - Araç boyaları. - Özel silah görünümleri. Kilidi açılan öğeleri herhangi bir hacker alanındaki Gardrop, Tamirhane veya 3D yazıcı gibi ilgili noktalardan alabilirsin.