"Kaderin askerleri, savaşçılar." Profesyonel asker için sıcak soğuk, güvenli tehlikeli fark etmez. Mermin namluda, elin tetikte, gözün açık olsun! İçeriği: - Tam takım kıyafet öğeleri. - Araç boyaları. - Özel silah görünümleri. - RC cihazları için çıkartmalar. Kilidi açılan öğeleri herhangi bir hacker alanındaki Gardrop, Tamirhane veya 3D yazıcı gibi ilgili noktalardan alabilirsin.