"Sultanlık bir ruh halidir." Bazı tarzlar zamanın ve mekanın ötesine geçer. Şehrin yeni prensi olduğunda tarzınla herkesi etkilersin. İçeriği: - Tam takım kıyafet öğeleri. - Araç boyaları. - Özel silah görünümleri. - RC cihazları için çıkartmalar. Kilidi açılan öğeleri herhangi bir hacker alanındaki Gardrop, Tamirhane veya 3D yazıcı gibi ilgili noktalardan alabilirsin.