Watch Dogs: Legion - Ultimate Sürüm
Ultimate Sürüm kapsamında ilave dijital içerik, Sezon Kartı ve dört haftalık VIP statüsü var. Sezon Kartında, Aiden Pearce'ın tümüyle oynanabilir bir karakter olarak geri döndüğü büyük bir genişletme paketi ile ekstra görevler, eşsiz yeteneklere sahip dört efsanevi karakter ve Orijinal Watch Dogs Complete Edition bulunuyor. Ultimate Sürüm dijital içeriği: - Urban Jungle Paketi, kendine özgü yeteneklere ve görünüme sahip üç özgün kahraman içerir - Üç ilave maske - Dört haftalık VIP statüsü Çevrimiçi modda direnişi daha da ileriye taşı ve yeni görevlerde arkadaşlarınla birlikte mücadele et.