Watch Dogs: Legion - Resistance Edition Paketi
Resistance Edition ile Londra maceranda yeni içeriklere erişim kazan. Resistant Paketi ile vaşaktan esinlenen maske ve kıyafeti içinde yeni hacker karakter Lynx'i aç ve bir haftalık VIP statüsü ile daha hızlı oyun parası kazan.