Watch Dogs: Legion - Limited Edition Paketi
Limited Edition ile direniş örgütüne yeni katılan yoldaşlarını özgün bir görünüme kavuştur. London Dissident Paketi ile direniş hareketine tarz katacak üç yeni maskeye sahip ol: Safir Muhafız maskesi, Karton Sayborg maskesi ve Bozulum maskesi.