Watch Dogs: Legion - Gold Sürüm
Gold Sürüm kapsamındaki Sezon Kartında bir genişletme paketi, ekstra görevler, dört kahraman ve Orijinal Watch Dogs Complete Edition bulunuyor. Çöküşün eşiğindeki Londra’yı kurtarmak için, etrafında gördüğün herkesi kullanarak, sızma ve hack eylemleri gerçekleştirerek bir mücadele inşa etmek zorundasın. Direnişe hoş geldin. Şehirdeki dilediğin kişiyi örgütle ve onun kişiliğine bürünerek oyna. Gördüğün herkesin kendilerine özgü geçmişi, kişiliği ve becerileri var. Çevrimiçi modda direnişi daha da ileriye taşı ve yeni görevlerde arkadaşlarınla birlikte mücadele et.