Wasteland 3 (PC): Cult of the Holy Detonation
Cheyenne Dağı askeri tesisinin derinliklerindeki mutant tarikatları, durağan bir nükleer patlama olan Kutsal Patlama dedikleri eski bir tanrıya taparlar. İster bir tanrı, ister bilimsel bir deney ya da tesadüfi bir mucize olsun; Patlama'nın enerjisi, Colorado Kaplıcalarına yüzlerce yıl boyunca güç verebilir ya da onu bir anda düzleştirebilir. Savaşan tarikatların tanrılarını kimin onurlandırması gerektiği konusunda farklı görüşleri var ve sunağa giden yolda mücadele etmen gerekecek. Bu, Colorado'daki Korucular için son bir görev ve sonuç ne olursa olsun bir patlama yaratacağına şüphe yok. Cult of the Holy Detonation, Wasteland 3 deneyimini yeni karakterler, düşmanlar, zorlu savaş karşılaşmaları, güçlü yeni silahlar ve zırhlarla dolu Cheyenne Dağı tesisine girerek zenginleştiriyor. Korucu ekibin, zaten derinlemesine taktiksel durumdaki sıra tabanlı savaşa yaratıcı bir yenilik katan hedef tabanlı karşılaşmalarda hiç olmadığı gibi sınanacak. Karşı konulmaz zorluklarla karşı karşıya kalan Korucuların harabe askeri sığınakta bitmek bilmeyen tehlikeli mutantlar ve makineler dalgasını durdurmak için reaktörleri kapatması, havalandırma sistemlerini temizlemesi ve savunma önlemleri alması gerekecek.