WARRIORS OROCHI 4: Bonus Mount "Unicorn"
Bonus atlı "Unicorn" eklenecektir. Tümüyle yeni tarzda savaşmanın tadını çıkarın. ■İçerik Bonus Mount "Unicorn" ■Nasıl kullanılır "Party" - "Form Team" seçerek atlıları kamptan değiştirebilirsiniz.