WARRIORS OROCHI 4: Bonus Costume for Xu Shu
Not: Bu ürün daha önce de mevcuttu. Gereksiz veya lüzumsuz bir alışveriş yapmamaya lütfen dikkat edin. Xu Shu için bonus kostümler eklenecektir. Tümüyle yeni tarzda savaşmanın tadını çıkarın. ■İçerik "Xu Shu" için Bonus Kostüm ■Nasıl kullanılır "Party" - "Select Costume" seçerek kostümleri kamptan değiştirebilirsiniz.