WARRIORS OROCHI 4: Bonus Costume for Wang Yuanji
Wang Yuanji için bonus kostümler eklenecektir. Tümüyle yeni tarzda savaşmanın tadını çıkarın. "Wang Yuanji" için Bonus Kostümler ■Nasıl kullanılır "Party" - "Select Costume" seçerek kostümleri kamptan değiştirebilirsiniz.