WARRIORS OROCHI 4: Bonus Costume for Takatora Todo
Takatora Todo için bonus kostümler eklenecektir. Tümüyle yeni tarzda savaşmanın tadını çıkarın. "Takatora Todo" için Bonus Kostümler ■Nasıl kullanılır "Party" - "Select Costume" seçerek kostümleri kamptan değiştirebilirsiniz.