WARRIORS OROCHI 4: Bonus Costume for Mitsunari Ishida
Not: Bu ürün daha önce de mevcuttu. Gereksiz veya lüzumsuz bir alışveriş yapmamaya lütfen dikkat edin. Mitsunari Ishida için bonus kostümler eklenecektir. Tümüyle yeni tarzda savaşmanın tadını çıkarın. ■İçerik "Mitsunari Ishida" için Bonus Kostüm ■Nasıl kullanılır "Party" - "Select Costume" seçerek kostümleri kamptan değiştirebilirsiniz.