WARRIORS OROCHI 4: Bonus Costume for Lady Hayakawa
Lady Hayakawa için bonus kostümler eklenecektir. Tümüyle yeni tarzda savaşmanın tadını çıkarın. "Lady Hayakawa" için Bonus Kostümler ■Nasıl kullanılır "Party" - "Select Costume" seçerek kostümleri kamptan değiştirebilirsiniz.