WARRIORS OROCHI 4: Bonus Costume for Guo Jia
Guo Jia için bonus kostümler eklenecektir. Tümüyle yeni tarzda savaşmanın tadını çıkarın. "Guo Jia" için Bonus Kostümler ■Nasıl kullanılır "Party" - "Select Costume" seçerek kostümleri kamptan değiştirebilirsiniz.