WARRIORS OROCHI 3 Ultimate DYNASTY TRAD COSTUME
39 karakter için seçilebilecek yeni kostümler olacaktır. Yeni kostümler, "Wei", "Wu", "Shu", "Jin" ve "Other 1"deki bazı karakterler içindir.