WARRIORS OROCHI 3 Ultimate DWSF COSTUME - OTHER 2
Other 2'ye dahil olan 15 karakter için de, seçilmek üzere, çoğu tasarımlarında DYNASTY WARRIORS: Vurucu güç veya DYNASTY WARRIORS serisini baz almış olan özel kostümler olacaktır.