WARRIORS OROCHI 3 Ultimate DWSF COSTUME - OTHER 1
Other 1'e dahil olan 16 karakter için, seçilmek üzere, çoğu tasarımlarında DYNASTY WARRIORS: Vurucu güç veya DYNASTY WARRIORS serisini baz almış olan özel kostümler olacaktır.