WARRIORS OROCHI 3 Ultimate DW7 ORIGINAL COSTUME PACK SET 2
Bu set, DYNASTY WARRIORS 7 ve DYNASTY WARRIORS 7: Xtreme Legends'deki 65 subayın tümü için Orijinal Kostüm 2'ler sunuyor. Bu eşsiz kostümlerle en sevdiğin sahnelere yeni bir soluk getirmenin keyfini çıkart. Bu sete *DW7 ORIGINAL COSTUME PACK 6-9" da dahildir.