KOEI TECMO EUROPE Ltd.Aksiyon ve macera
Bu set Shu subayları için 17 Orijinal Kostüm 2 sunuyor. Bu eşsiz kostümler ile en sevdiğiniz sahnelere yeni bir soluk getirmenin keyfini çıkart.