Warriors of the North
Battle Brothers 'Warriors of the North' DLC, oyunu daha belirgin bir kuzey bölgesi ve paralı asker şirketiniz için seçebileceğiniz farklı başlangıç ​​senaryoları ile genişletiyor. Savaşta tamamen yeni bir barbar grubuyla yüzleşin, yeni viking ve rus temalı donanımlar edinin ve dondurucu kuzeyin mitolojik yaratığı olan 'Ijirok' efsanesini takip edin! Özellikler: - Orijinler - On değişik orijin içerisinden seçiminizi yapın ve kuzey barbarları, köylü ordusu ya da tarikatçi sürüsü olarak oynayın. Her orijin, kampanyanızı şekillendirecek ve başlangıcından sonuna kadar farklı bir deneyim haline getirecek kurallara sahip. - Yeni Rakipler - Tamamen farklı yeni bir kuzey barbar grubu ile yüzleşin, onların donanımı ve eşsiz mekanikleri ile bölümü tamamlayın. - Efsanevi Yerler - İki yeni efsanevi yeri ziyaret edin ve efsanevi bir ödül ile sonuçlanacak görevinizde iki yeni bölüm sonu yaratığı ile savaşın. - Şampiyonlar - Düşman şampiyonlarını avlayın ve savaşta yüzleşip onların ünlü varlıkları üzerinde hakkınızı talep edin. - Yeni Afişler ve Donanım - Yeni viking ve rus temalı afiş, kalkan, kask ve zırh koleksiyonu ile dilediğiniz tarzda giyinin. Yeni silahlar kullanın ve yeni nordik savaş tazısını salın! - Yeni Sözleşmeler ve Etkinlikler - Yeni sözleşmeler yaparak kuzeyde yerinizi kazanın. Daha başka etkinlikler ile silahlı birliklerinizi yönettiğiniz bir dünyaya dalın. - Yeni Müzik - İki yeni müzik maceralarınızda size eşlik edecek.