WARRIORS: Abyss - DYNASTY WARRIORS Jin Dynasty Classic Costume Set
Bu set, "DYNASTY WARRIORS" serisindeki Jin dynasty kahramanlarından [heroes] 5'inin giydiği toplam 19 ekstra kostüm içerir. İlk ücretsiz güncellemede oyuna eklenecek ve oyuncu öğreticiyi tamamladıktan sonra kullanıma sunulacaktır. Not: Bu setteki kahramanlarla ilgili daha fazla ayrıntı için lütfen resmi web sitesine bakın.