Warlander - 7900 Goldings
Bu paket ile 6500 Golding al ve 1400 Golding de bonus kazan! Golding ile avatar parçası, ifade, görünüm, karakter yuvası, deste yuvası, hale kristali ve güçlendirici eşya gibi özelleştirme eşyaları alabilirsin. Golding ile WARLANDER dünyasını renklendir!